Pravila privatnosti

IZJAVA PRIVATNOSTI

Sretno zeleno j.d.o.o. se obavezuje pružati zaštitu svih osobnih podataka kupaca. Prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza. Informiramo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Sretno zeleno j.d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Usluge webshopa možete koristiti odmah nakon registracije i prijave na stranice www.greencajg.hr

Korak 1. – Registracija

Link za registraciju nalazi se u gornjem desnom dijelu stranice (desno od oznake košarice). Polja koja su označena kao obavezna, moraju biti popunjena kako bi se mogla izvršiti registracija za korištenje webshopa. Nakon registracije, na e-mail adresu koja je prijavljena kod registracije stižu podaci za prijavu. Registracija na stranicu se obavlja samo jednom, kod prve kupnje na stranicama, a kod svake sljedeće kupnje se koristi prijava sa korisničkim imenom i lozinkom. Ukoliko trebate R1 račun, prilikom registracije, umjesto osobnog imena možete upisati ime tvrtke.

Korak 2. – Prijava

Sa korisničkim imenom i lozinkom treba se prijaviti na stranice webshopa. Link za prijavu nalazi se u gornjem desnom dijelu stranice.

Korak 3. – Traženje proizvoda

Kada ste uspješno prijavljeni na webshop, možete početi sa pretragom proizvoda koji želite naručiti ili kupiti. Pretragu možete izvršiti na dva načina. Prvi način pretrage proizvoda je putem tražilice koja se nalazi u gornjem desnom stranice. Ovo je brži način pretraživanja ako znate dio ili puno ime proizvoda koji tražite. Ako je proizvod izlistan u rezultatima tražilice dovoljno je klinuti na njega i link će nas automatski dovesti na stranicu sa detaljima i slikama proizvoda na kojem je vidljiv status raspoloživosti proizvoda. Drugi način pretrage je putem izbornika kategorije proizvoda koji se nalazi sa lijeve strane web stranice (Proizvodi na akciji, Organski proizvodi, Bezglutenski proizvodi, …).

Korak 4. – Izbor proizvoda (ubacivanje u web košaricu)

Kada ste uspješno pronašli proizvod koji trebate, sljedeći korak je odrediti koju količinu želite ubaciti u web košaricu. Prema standardu je količina koja se ubacuje u košarici postavljena na 1 kom, što možete učiniti pritiskom na gumb “U košaricu”. Ukoliko želite ubaciti više komada određenog proizvoda, potrebno je upisati željenu količinu u za to predviđeno polje. Ako je proizvod uspješno ubačen u web košaricu, u gornjem desnom dijelu stranice pored sličice košarice će se pojaviti iznos naručenog proizvoda. Ukoliko naručite krivi proizvod ili količinu, status web košarice detaljno možete pogledati i promijeniti ako kliknete na link KOŠARICA desnom dijelu stranice gdje. Artikli se automatski brišu iz košarice kada se narudžba ili kupnja izvrši ili kada se odjavite sa stranice.

Korak 5. – Izbor obrade narudžbe (ponuda za plaćanje gotovinom ili direktna kupnja – plaćanje karticom)

Kada ste odabrali proizvode i količine prelazite na sljedeći korak, KUPI, u kojem možete odabrati da li proizvod želite odmah platiti karticom ili odabrati opciju plaćanja virman/gotovina u kojoj će Vam sustav odmah nakon klika na gumb POTVRDI automatski poslati e-mail sa ponudom naručenih artikala. Ukoliko ste odabrali opciju plaćanja po ponudi (virman), primiti ćete e-mail sa potvrdom narudžbe i ponudom u prilogu. Plaćanje vršite po spomenutoj ponudi. Ukoliko se pokaže da ste sredstva uplatili, a proizvod koji ste naručili ipak nije raspoloživ, novac vraćamo na račun sa kojeg je i uplaćen ili birate drugi proizvod, ako Vama tako odgovara. Ako ste odabrali opciju plaćanja karticom i izvršili plaćanje, e-mail koji ćete tada primiti će naglasiti da je Vaša narudžba u obradi. Dok ne dobijete e-mail o evidentiranoj uplati od strane web administratora znači da Vaša narudžba nije obrađena. Sredstva se skidaju sa kartice tek kada dobijete obavijest o evidentiranoj uplati na e-mail. Možemo stornirati Vašu narudžbu i odmah izvršiti povrat sredstava i 24h nakon što primite e-mail o evidentiranoj uplati. Povrat sredstava se može izvršiti i nakon navedenog roka, ali se tada na povrat čeka par dana.